Γ` τύπος
( Γυναίκα με ταύτιση τη Μητέρα)
Σε αυτή την κατηγορία συναντάμε την Δίδυμο καθώς και το δίπολο Παρθένου – Ιχθύ. Οι δίδυμοι και οι παρθένοι, ως ζώδια του Ερμή, έχουν μια τάση διατήρησης της παιδικής τους ταυτότητας( όχι δεν θα χρησιμοποιήσω τη λέξη "ανώριμες "γιατί παίρνει και μένα η μπάλα. Όσο για το δίπολο παρθένο ιχθύς συμβολίζει τη διττή φύση της Περσεφόνης: όσο ζει με τη Δήμητρα - Ταύρο, είναι αθώα - Παρθένος όταν κατεβαίνει στον Πλούτωνα - Σκόρπιο ,γίνεται θύμα - ιχθύς.
Τι λέει ο Καρλ Γιούνγκ: όταν το μητρικό σύμπλεγμα δεν προκαλέσει υπερτροφία και ανάπτυξη του έρωτα ,έχουμε την ταύτιση με τη μητέρα και παράλυση της θηλυκής πρωτοβουλίας της κόρης. Τότε συμβαίνει μια πλήρης προβολή της προσωπικότητας της κόρης επάνω στη μητέρα. Αυτό οφείλεται στο ότι η γυναίκα δε συνειδητοποιεί ότι το μητρικό ένστικτο της ούτε τον έρωτα της. Καθετί που της θυμίζει μητρότητα ,υπευθυνότητα ,προσωπικές σχέσεις και ερωτικές απαιτήσεις, προκαλεί συναισθήματα κατωτερότητας και την αναγκάζει να το σκάει και να επιστρέψει στη μητέρα η οποία μητέρα ζει στην εντέλεια όλα όσα για την κόρη μοιάζουν ανέφικτα.
Η μητέρα είναι γι' αυτήν ένα είδος "υπέρ γυναίκας," την θαυμάζει άθελα της, ζει όλα αυτά που η κόρη θα ήθελε να ζήσει για τον εαυτόν της. Η κόρη αρκείται να μένει προσκολλημένη στη μητέρα σε μία ανιδιοτελή αφοσίωσή , ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί ασυνείδητα να της επιβληθεί και να την τυραννά, φυσικά όλα αυτά κάτω από το πρόσχημα της ολοκληρωτικής πίστης και αφοσίωσης. Η κόρη ζει τη ζωή της στη σκιά, και συχνά μοιάζει να πώς απομυζά τη μητέρα της, της οποίας παρατείνει τη ζωή με ένα είδος συνεχών" μεταγγίσεων αίματος". Αυτές οι στραγγισμένες αναιμικές δεσποινίδες, δεν είναι απρόσβλητες από το γάμο.
Αντιθέτως, παρά την ατολμία τους και την παθητικότητά τους, έχουν μεγάλη ζήτηση στην αγορά του γάμου, για πολλούς και διάφορους λόγους. Πρώτον, είναι τόσο άδειες που ο άντρας μπορεί να τους αποδίδει οποιοδήποτε χαρακτηριστικό (σ. σ. ειδικά αν πρόκειται για την Ιχθύ , καθρέφτη όλων των αντρικών φαντασιώσεων )του αρέσει. Επιπλέον είναι τόσο χαμένες στο ασυνείδητο τους, ώστε το ασυνείδητο απλώνει αμέτρητες αόρατες κεραίες, αληθινά πλοκάμια που απορροφούν όλες τις αντρικές προβολές και αυτό ευχαριστεί τρομερά τους άνδρες. Η θηλυκή αοριστία είναι το επιθυμητό αντίθετο της ανδρικής αποφασιστικότητας και ευθύτητας, που μπορεί να επιτευχθεί ικανοποιητικά μόνο όταν ο άντρας είναι σε θέση να απαλλαγεί από κάθε αμφίβολο, αμφιταλαντευόμενο, ασαφές και μπερδεμένο στοιχείο, προβάλλοντας το επάνω σε κάποιο γοητευτικό παράδειγμα γυναικείας αθωότητας( σ.σ. αθώες Παρθένοι, αθώες Δίδυμοι....)
Εξαιτίας της παθητικότητας που χαρακτηρίζει τη γυναίκα και των συναισθημάτων κατωτερότητας που την κάνουν να παίζει συνεχώς την πληγωμένη αθώα , ο άντρας παίζει ένα ιδιαίτερα ελκυστικό ρόλο : έχει το προνόμιο να ανέχεται τις γνωστές γυναικείες ανοησίες με πραγματική ανωτερότητα και μεγαλοψυχία σαν ένας αληθινός ιππότης. Η διαβόητη ανικανότητα τις κοπέλας είναι μια ειδική περίπτωση. Η κόρη είναι σε τέτοιο βαθμό προέκταση της μητέρας της, ώστε όταν πλησίαζε ένας άνδρας συχύζεται και ταράζεται. Δεν ξέρει απολύτως τίποτε.
Είναι τόσο άπειρη και έχει τόσο τρομερή ανάγκη βοήθειας ώστε ακόμα και πιο ευγενικός θαυμαστής της, μετατρέπεται σε έναν τολμηρό απαγωγέα, , που κλέβει με κτηνώδη τρόπο την αθώα κόρη από την στοργική μητέρα. ! Μια τέτοια υπέροχη ευκαιρία που επιτρέπει στον άντρα να παραστήσει τον Δον Ζουάν, δεν εμφανίζεται κάθε μέρα, και επομένως του δίνει ένα ισχυρό κίνητρο. Έτσι άρπαξε την Περσεφόνη Πλούτωνας( σ.σ. στα λόγια μου έρχεσαι Κάρλ - ή μήπως εγώ στα δικά σου) από την απαρηγόρητη μητέρα. Αλλά μετά από την παρέμβαση των θεών ο Πλούτωνας αναγκάστηκε να παραχωρεί τη γυναίκα του κάθε καλοκαίρι στην πεθερά!. Ο προσεκτικός αναγνώστης θα παρατηρήσει ότι οι θρύλοι δεν βγαίνουν τυχαία.!!!
Δ` τύπος
( Γυναίκα με Αντίσταση στη Μητέρα)
Εδώ συναντάμε την Αιγόκερω, καθώς και το δίπολο Λέων – Υδροχόος. Ο Κάρλ Γιουνγκ λέει: " Σε αυτό τον τύπο το πρόβλημα δεν είναι η υπερανάπτυξη ή ατροφία των θηλυκών ενστίκτων, αλλά η συντριπτική αντίσταση απέναντι στη μητρική υπεροχή, που συχνά αποκλείει κάθε άλλο στοιχείο τη ζωή της κόρης. Το σύνθημα αυτής της γυναίκας είναι : Οτιδήποτε, αρκεί να μη με νοιάζει με τη μητέρα. Από τη μία η κόρη νιώθει μία γοητεία από τη μητέρα της, από την άλλη ποτέ δε φτάνει στο σημείο της ταύτισης.
Έχουμε ωστόσο μια ανάπτυξη του έρωτα, όπως το Β` τύπο, που εξαντλείται εδώ σε μία ζηλιάρικη αντίσταση. Η γυναικά αυτή ξέρει τι Δεν θέλει, δεν έχει όμως την παραμικρή ιδέα για το τι θα μπορούσε να διαλέξει για δική της μοίρα. Όλα της τα ένστικτά είναι συγκεντρωμένα πάνω στη μητέρα της, σε μια αρνητική μορφή αντίστασης, και επομένως δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για να φτιάξει μια δική της ζωή. Αν κατόρθωσε να φτάσει μέχρι το γάμο, θα παντρευτεί μόνο και μόνο για να ξεφύγετε μητέρα της – ή κατά μία διαβολική σύμπτωση να διαλέξει ένα σύζυγο που να έχει όλα τα χαρακτηριστικά της μητέρας της.
Όλες οι ενστικτώδεις διεργασίες συναντούν απροσδόκητα εμπόδια: είτε η σεξουαλικότητά δε λειτουργεί σωστά ,ή τα παιδιά είναι ανεπιθύμητα, τα μητρικά καθήκοντα της φαίνονται αφόρητα, οι αντιδρά στις απαιτήσεις του έγγαμου βίου με ανυπομονησία και εκνευρισμό. Πρόκειται για μια ξεροκέφαλη αντίδραση απέναντι στη δύναμη της μητέρας με όποια μορφή κι αν παρουσιάζεται. Η αντίσταση στην μητέρα σαν μήτρα, εμφανίζεται συχνά με διαταραχές στην εμμηνόρροια, προβλήματα στην εγκυμοσύνη, απέχθεια για την εγκυμοσύνη, κλπ. Η μητέρα ως materia ως ύλη δηλαδή, μπορεί να κρύβεται πίσω από τη μανία αυτών των γυναικών για υλικά αγαθά και αντικείμενα, για τον αδέξιο τρόπο που χειρίζονται αυτά τα αντικείμενα καθώς και το κακό τους γούστο στα ρούχα .......(σ. σ. Ούπς , φίλες Αιγόκεροι.)
Βέβαια η αντίσταση προς τη μητέρα μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη της διάνοιας ( σ.σ. στην περίπτωση της Υδροχόου) με σκοπό τη δημιουργία μιας σφαίρας δραστηριοτήτων στην οποία η μητέρα δεν μπορεί να έχει πρόσβαση. Αυτή η καλλιέργεια δε γίνεται για χάρη του άντρα, όσο και αν φαίνεται ότι θέλει να τον εντυπωσιάσει με τον προσποιητό διανοητικό της ενδιαφέρον στην πραγματικότητα απλώς τον ζαλίζει. Πραγματικός σκοπός της είναι να τσακίσει την υπεροχή της μητέρας, με την συνεχή διανοητική κριτική, με τις ανώτερες γνώσεις της, έτσι ώστε να τις απαριθμεί τις βλακείες της, τα λογικά της λάθη και την ελλιπή της μόρφωση ( σ.σ. να κάτι που θα έκανε μία Λέων. Η διανοητική ανάπτυξη συχνά συνοδεύεται από γενικά αντρικά χαρακτηριστικά."
CAHYA
ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ - ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ - ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ